Een vrijblijvend kennismakingsgesprek duurt ongeveer één uur en de kosten daarvan bedragen € 37,50 (incl. BTW). Reiskosten tot 15 kilometer en een half uur reizen (enkele reis) zijn hierbij inbegrepen. Eventuele parkeerkosten worden wel doorberekend.
Mocht je daadwerkelijk met mij aan de slag gaan, dan komen de kosten van het kennismakingsgesprek te vervallen. Indien het kennismakingsgesprek al in rekening is gebracht, dan worden deze kosten in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur.
Mijn tarief voor hulp bij opruimen bedraagt € 55,00 (incl. BTW) per uur.
Reiskosten en -tijden tot 15 kilometer en een half uur reizen (enkele reis) plus kleine organizing materialen zijn hierbij standaard inbegrepen. Eventuele parkeerkosten worden wel doorberekend.
Bij langere reisafstanden en/of reistijden breng ik € 0,23 (incl. BTW) per gereden kilometer en voornoemd uurtarief in rekening.
Individuele werkplekbegeleiding is een persoonlijk traject, bijvoorbeeld qua duur en frequentie van de werkafspraken. Mijn tarief voor hulp bij effectief werken is dan ook maatwerk. Neem contact op voor een offerte op maat.
De algemene voorwaarden van Jacqueline Alberts Professional Organizer vind je hier: algemene voorwaarden
De privacyverklaring van Jacqueline Alberts Professional Organizer vind je hier: privacyverklaring