Tarieven

Kennismakingsgesprek

Een vrijblijvend kennismakingsgesprek duurt ongeveer één uur en de kosten daarvan bedragen € 37,50 (incl. BTW). Reiskosten tot 15 kilometer en een half uur reizen (enkele reis) zijn hierbij inbegrepen. Eventuele parkeerkosten worden wel doorberekend.
 

Mocht je daadwerkelijk met mij aan de slag gaan, dan komen de kosten van het kennismakingsgesprek te vervallen. Indien het kennismakingsgesprek al in rekening is gebracht, dan worden deze kosten in mindering gebracht op de eerstvolgende factuur.

Hulp bij opruimen

Mijn tarief voor hulp bij opruimen bedraagt € 55,00 (incl. BTW) per uur.

Reiskosten en -tijden tot 15 kilometer en een half uur reizen (enkele reis) plus kleine organizing materialen zijn hierbij standaard inbegrepen. Eventuele parkeerkosten worden wel doorberekend.

 

Bij langere reisafstanden en/of reistijden breng ik € 0,23 (incl. BTW) per gereden kilometer en voornoemd uurtarief in rekening.

Hulp bij effectief werken

Individuele werkplekbegeleiding is een persoonlijk traject, bijvoorbeeld qua duur en frequentie van de werkafspraken. Mijn tarief voor hulp bij effectief werken is dan ook maatwerk. Neem contact op voor een offerte op maat.

Privacyverklaring

De privacyverklaring van Jacqueline Alberts Professional Organizer vind je hier: privacyverklaring

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden van Jacqueline Alberts Professional Organizer vind je hier: algemene voorwaarden

Voorzorgsmaatregelen Coronavirus

De voorzorgsmaatregelen van Jacqueline Alberts Professional Organizer vind je hier: voorzorgsmaatregelen Coronavirus

Wil je meer informatie of heb je nog vragen? Neem gerust contact op.