Wil je graag thuis orde op zaken stellen, maar heb je geen idee waar je het beste kunt beginnen en hoe je het best te werk kunt gaan? Of ben je al vaker tevergeefs begonnen met het opruimen van je huis of administratie maar steeds tussentijds afgehaakt?
We gaan samen aan de slag met datgene wat voor jou het meest noodzakelijk en nuttig is en wat écht verschil zal maken in je dagelijkse leven. Je krijgt van mij opruimtips, adviezen en ik leer je organisatievaardigheden om de door ons ingezette veranderingen tot een succes te maken.
Met deze opgedane kennis zul je in de toekomst veel beter zelf in staat zijn om grip te houden op je spullen, je administratie, je tijd of je taken. Uiteraard blijf ik daarna per e-mail of telefoon bereikbaar voor advies of vragen.
Mail of bel mij om een afspraak te maken voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek van een uur. Tijdens dit gesprek kun je mij vertellen en laten zien waar je precies tegen aan loopt, zodat ik kan beoordelen hoe ik je op weg kan helpen. De kosten van een kennismakingsgesprek bedragen € 37,50 (incl. BTW). Mocht je daadwerkelijk met mij aan de slag gaan, dan komen de kosten van het kennismakingsgesprek te vervallen.
Tijdens het kennismakingsgesprek kun je ook kijken of het klikt, want het is heel belangrijk dat jij je op je gemak voelt en graag met mij wilt samenwerken. Heb je zin om samen met mij aan de slag te gaan? Of heb je vragen? Neem gerust contact op.
Bekijk ook het overzicht van veelgestelde vragen.